Follow'>http://www.bloglovin.com/blog/11520829/?claim=mndau8j33ur">Follow my blog with Bloglovin

fredag 3 januari 2014

Öppet brev till männskligheten...

Hej,
Jag är en tjockis. Ja på riktigt.
Jag är snart 29 år gammal, 166 cm lång och vägde idag 94, 9 kg. Det betyder bmi på fetma, nästan grad 2. Huh! Att jag varit knubbig i hela mitt vuxna liv är ju inget nytt. Men FETMA grad 2...!? Det är jävligt läskigt.
I slutet av november skaffade jag ett gymkort och har tränat ganska flitigt. 2-3 dagar i veckan.  Redan känner jag mig piggare.
Idag joggade jag utomhus för första gången på 5 år.
35 minuter senare och 3, 3 km så är jag nöjd och peppad!

Så jag startade en blogg :-)

Ni får veta mer snart. Kanske i natt eller kanske i morgon. Nu vill jag mest designa och trixa!

Ska lägga ut träning,  mat och vikt och bilder de flesta dagarna i varje vecka.

Håll till godo,  snart ska jag visa fläsket ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar