Follow'>http://www.bloglovin.com/blog/11520829/?claim=mndau8j33ur">Follow my blog with Bloglovin

onsdag 8 januari 2014

Onsdag och jullovet är slut!

Okej, inte skrivit sen i söndags...

Ska se

Måndag,  inget vidare vettigt.
Hängde runt, slappade.

Tisdag,  maken jobbar så jag hängde med barnen och lät dem bestämma det mesta på sin sista jullovsdag.

Idag, onsdag.
06.30 väcka barnen
08.00 lämna barnen
08.10 fodra får och hästar
08.45 3, 3 km lätt jogging i 31 minuter
9.30 frukost, 2 kokta ägg
10.00 fryser och frossa och tror att jag ska avilda. Somnar i soffan. Typiskt när man kommit igång så bra på morgonen.
Skulle skickat fakturor, bokfört, betalat fakturor och hängt tvätt.
13.00 vaknar i panik och får åka direkt för att hinna med hästar som jag lovat att hjälpa till med vid 12.30
Vi hann precis!
16.00 hämta ungar.
Lilleman har varit extremt trött och grinig idag.. 
17.00 middag. Mannen gjorde dillstuvad potatis med isterband.  Alldeles för gott så jag åt mig proppmätt!

Men något positivt med dagen. Vägde mig... 93 kg!!!
Minus 2 kg!!!!! Heja heja! Nu ska det bara fortsätta åt det hållet!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar